.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا استقلال تن به شکست داد؟ دو نقطه ضعف تیم منصوریان

شفقنا: دیدار برابر صنعت نفت آبادان به خوبی نشان داد که دو مشکل فصل قبل استقلال همچنان در این تیم پابرجاست.

به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال فصل جدید رقابت های لیگ برتر را با شکست آغاز کرد. آبی پوشان پایتخت که در آبادان به مصاف صنعت نفت رفتند عملکرد ناامید کننده ای از خود نشان دادند و با یک گل شکست خوردند تا از همین ابتدای فصل از صدر جدول رده بندی فاصله گیرند.

به نظر می رسد که استقلال هنوز نتوانسته مشکلات فصل قبل خود را برطرف کند و تیم منصوریان در ادامه فصل به مشکل خواهد خورد.
یکی از اصلی ترین مشکلات استقلال در فصلی که گذشت خط دفاعی این تیم بود که توازن لازم را نداشت و در ضد حملات بسیار آسیب پذیر بود. با وجود بازگشت پژمان منتظری به استقلال هنوز مشکلات خط دفاعی آبی پوشان ادامه دارد. در دیدار برابر صنعت نفت بخت با استقلال یار بود که این تیم تنها یک گل دریافت کرد. کرار جاسم و لوسیانو پریرا به همراه شادکام بارها خط دفاع استقلال را اذیت کردند.
خط دفاعی استقلال اگر در دیدارهای بعدی خود هم اینگونه کار کند بدون شک به مشکل خواهد خورد البته پادوانی و سید مجید حسینی به این دیدار نرسیدند و حضور این دو مدافع می تواند کمک زیادی به آبی پوشان کند البته عظیم گوگ با وجود آنکه یک پنالتی داد اما عملکرد رضایت بخشی داشت و یک توپ را از روی خط دروازه برگرداند.

بعید به نظر می رسد که منصوریان قصد داشته باشد از زوج پادوانی و منتظری در خط دفاعی تیمش استفاده کند چرا که در این صورت خط دفاعی استقلال با وجود دو بازیکن 34 ساله کند می شود و روی ضد حملات آسیب پذیر خواهد شد.

مشکل دیگری که در استقلال فصل قبل وجود داشت و در دیدار نخست این تیم هم به وضوح مشهود بود نبود یک هافبک بازیساز و طراح است. با وجود آمدن داریوش شجاعیان و سرور جپاروف مهاجمان استقلال صاحب موقعیت گلزنی برابر صنعت نفت نشدند و تیمی که می خواهد گل بزند باید توان خلق موقعیت های زیاد را داشته باشد و استقلال فعلا چنین توانی را از خود نشان نداد.

البته هنوز زود است که درباره استقلال قضاوت کرد و باید منتظر ماند که آیا منصوریان می تواند این دو مشکل اساسی فصل قبل خود را در فصل جاری برطرف کند یا نه و در پایان باید گفت که صنعت نفت با سرمربی خود فراز کمالوند بازی بسیار خوب و منطقی را به نمایش گذاشت و این تیم می تواند در خانه با توجه به بازیکنان باکیفیت و بسیار خوبی که جذب کرده برای هر تیمی خطرناک باشد و شانس بالایی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.